Pomoć

Da li je registracija neophodna?

Da bi obavio/la kupovinu na sajtu nije neophodno da budeš registrovan/a.
Razlika između registrovanog i neregistrovanog procesa kupovine je u tome što registrovani korisnici mogu da formiraju Listu želja koja im može biti korisna kao neka vrsta podsetnika, da sačuvaju neke od svojih podataka koje neće morati da unose ručno svaki put kada formiraju narudžbinu ili imaju pregled svojih ranijih narudžbina.

Kako se registruje na našem veb sajtu?

Proces registracije je jednostavan. Registracija se obavlja na našoj stranici Nalog. Trebaš upisati svoju Email adresu u delu za registraciju i poslati formu nakon čega ćeš dobiti email poruku sa određenim podacima i objašnjenjem. Zatim treba pratiti korake za odabir lozinke za tvoj nalog.

Prijavljivanje na naš veb sajt se vrši odabirom linka iz menija u vrhu stranice Nalog. U delu “Prijavi se” treba upisati “korisničko ime ili Email adresu” u prvom polju i “lozinku” u drugom. Klikom na “Prijavi se” veb sajt će te prijaviti kao registrovanog korisnika.

Kako se dodaju proizvodi u tvoju listu želja?

Klikom na dugme “Dodaj u listu želja” koje se nalazi uz svaki artikal u listi ili na stranici artikla sačuvaćeš vezu ka tom artiklu za kasniju proveru ili kasnije dodavanje u korpu.

Klikom na link u vrhu stranice “Lista želja” možeš u bilo koje vreme da pristupiš svojoj listi želja koja se nalazi unutar tvojih korisničkih stranica i uvek da imaš pregled artikala koje si sačuvao/la.

Jednostavna svrha ove Liste želja je da ako ti se neki proizvod svidi, ali još nisi sasvim siguran/na da li želiš da ga kupiš, dodaj ga u listu želja.

Da li moram da kupim artikle iz moje liste želja?

Ne moraš da kupiš artikle koje si sačuvao/la u listi želja! Lista želja služi kao podsetnik. Pomoću nje možeš na jednom mestu da vidiš artikle koji te zanimaju i koje bi možda neki drugi put naručio.

Kako kupuješ u internet prodavnici Zmajev Kutak?

  • Odabereš artikle koje želiš da kupiš. Pored svakog artikla u listi artikala ili na stranici artikla nalazi se dugme “Dodaj u korpu“, klikni na njega i artikal će automatski biti dodat u tvoju korpu
  • Artikle u korpi možeš dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na mini korpu desno od glavnoj menija možeš da vidiš koliko artikala imaš u korpi i koja je njihova ukupna cena
  • Kada si odabrao/la sve artikle koje želiš da kupiš, klikni na mini korpu desno od glavoj menija ili na link “Korpa” u samom vrhu stranice i otvoriće se stranica za pregled korpe sa listom artikala koje si uneo/la
  • U korpi možeš pronaći i opciju za kuponska sniženja koja možeš ostvariti ako imaš kupon kod koji treba uneti u specijalno polje ispod liste artikala
  • U korpi možeš ažurirati količine a možeš i ukloniti neki artikal iz korpe
  • U korpi možeš dobiti informaciju i koliki će biti troškovi dostave šta proveravaš u delu “Ukupna vrednost korpe” odmah ispod liste artikala
  • Klikom na dugme “Nastavi sa plaćanjem” otvorićeš stranicu sa koracima za završetak narudžbine gde između ostalog trebaš uneti i neke važne podatke za naplatu i dostavu
  • Ukoliko si registrovani kupac, većina polja biće popunjena tvojim ranijim unosima koji se čuvaju u tvom nalogu. Ali je uvek dobro proveriti podatke pre nastavka na sledeći korak
  • Ukoliko je adresa za dostavu drugačija od adrese za naplatu to trebaš uzeti u obzir i kliknuti na polje za potvrdu “Isporuka na drugu adresu?” nakon čega trebaš uneti podatke za dostavu
  • Ako postoji neka dodatna informacija koju želiš/trebaš da podeliš sa nama vezano za trenutnu narudžbinu to možeš uneti u tekstualno polje za “Napomene o narudžbini” koje nije obavezno polje
  • U sledećem koraku možeš pregledati podatke svoje narudžine i proveriti način dostave i ažurirati odabir ako je to potrebno
  • U tom koraku takođe trebaš izabrati i način plaćanja
  • Trenutno su dostupna dva načina plaćanja, Plaćanje pouzećem i plaćanje opštom uplatnicom na naš tekući račun. U pripremi je i treći način, plaćanje platnim karticama
  • Plaćanje pouzećem se vrši gotovinom direktno kurirskoj službi koja ti isporučuje paket na tvoju adresu za dostavu koju si uneo/la
  • Plaćanje opštom uplatnicom se vrši plaćanjem na naš tekući račun a izvršenjem uplate se smatra kada novac legne na naš tekući račun. Rok za uplatu je 7 dana.
  • Plaćanje platnom karticom (kada to bude omogućeno) se vrši na našem veb sajtu ali preko ugrađenog sadržaja našeg posrednika plaćanja platnim karticama koji to omogućavaju na bezbedan i efikasan način u saradnji sa posredničkom bankom kod koje imamo internet račun trgovca. Više o sigurnosti možeš pročitati na stranici Sigurnost
  • Na kraju, možeš proveriti svoju narudžbinu poslednji put, potvrditi da si upoznat/a sa našim Uslovima korišćenja i Politikom privatnosti. Ukoliko su svi podaci tačni možeš završiti proces naručivanja
  • Klikom na dugme “Naruči” tvoja narudžbina biće poslata nakon čega ćeš dobijati informacije o statusu narudžbine putem svoje Email adrese
  • Zmajev Kutak vrši predugovorno obaveštavanje svojih kupaca email porukama koje sadrže specifikaciju celokupne narudžbine, kao i prikaz svih uslova kupovine neposredno pre ulaska kupca u proces naručivanja ili plaćanja.

NAPOMENA: Zmajev Kutak zadržava pravo da u pojedinim slučajevima, zbog eventualnih tehničkih problema, ne bude u mogućnosti da narudžbinu naplati pouzećem, već samo uplatom na račun. Unapred se zahvaljujemo na razumevanju.

*PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Uslovi reklamacija

Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za artikal koji ste kupili u maloprodajnom objektu, neophodno je da sa fiskalnim računom, kao i artiklom koji reklamirate, odete u maloprodajni objekat gde ste obavili kupovinu. U prodavnici ćete dobiti detaljna uputstva i pomoć oko podnošenja reklamacije.

Reklamacije za robu kupljenu preko internet prodavnice

Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Ukoliko uočite takvo oštećenje (pocepani delovi, ugnječenje, mokar paket koji se raspada), nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe na Email adresu  . U slučaju nepoštovanja ovog roka, Zmajev Kutak neće biti u mogućnosti da prihvati reklamaciju.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon njenog otvaranja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku na Email adresu  .

Reklamacije na nesaobraznost robe
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojavi nesaobraznost u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, izjavu reklamacije možete da pošaljete putem elektronske pošte sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj računa-otpremnice, šifru artikla koji želite da reklamirate i opis problema koji imate) na našu Email adresu  ili da preuzmete reklamacioni list ovde, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu: Zmajev Kutak, Svetog Save 46, 18230 Sokobanja.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje je 15 dana od trenutka podnošenja reklamacije, odnosno 30 dana za tehničku robu.

Saobraznost robe ugovoru utvrđuje se isključivo prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom, odnosno specifikacijom robe. Zmajev Kutak je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača i potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala preuzimanja i isporuke, snosi Zmajev Kutak. U slučaju da je reklamacija podnesena nakon isteka roka od 6 meseci od kupovine reklamiranog artikla, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zmajev Kutak ima pravo da odluči o načinu rešavanja reklamacije.

Ukoliko imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na Email adresu  .

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme “Naruči“, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Povraćaj sredstava

Zmajev Kutak garantuje korisniku povraćaj novca u celosti u slučaju usvojene reklamacije. Zmajev Kutak je u obavezi da prilikom povraćaja koriste ista sredstva plaćanja koja je korisnik koristio u transakciji, osim ako se saglasno dogovori drugi način povraćaja. Zmajev Kutak će direktno kontaktirati korisnika za povraćaj novca, putem Email adrese, u vezi sa načinom povraćaja sredstava.

Ukoliko je roba plaćena pouzećem, novac se vraća isključivo na tekući račun.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošač u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da pokrene postupak rešavanja spora vansudskim putem, pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Prodavac je po Zakonu u obavezi da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.