Najčešće postavljana pitanja

Pre nego što nas kontaktiraš u vezi nekih nedoumica pri korišćenju naše internet prodavnice pročitaj naše dole navedene odgovore i upute na neka često postavljana pitanja i/ili pročitaj naše Uslove korišćenja i Pomoć.

Prijavljivanje na naš veb sajt se vrši odabirom linka iz menija u vrhu stranice Nalog. U delu "Prijavi se" treba upisati "korisničko ime ili Email adresu" u prvom polju i "lozinku" u drugom. Klikom na "Prijavi se" veb sajt će te prijaviti kao registrovanog korisnika.

Povraćaj lozinke se vrši odabirom stranice iz menija u vrhu stranice Nalog. U dnu dela "Prijavi se" klikni na link "Zaboravio/la si lozinku?" ili idi direktno na ovu stranicu Zaboravljena lozinka. Na toj stranici treba upisati Email adresu koju si povezao sa svojim nalogom pri pređašnjoj registraciji. Email poruka sa linkom za resetovanje lozinke biće ti poslat na tu Email adresu. Prati navedene korake.

Pri izboru artikla, željeni artikal trebaš ubaciti u korpu klikom na dugme "Ubaci u korpu" koje se nalazi pored artikla u listi artikala ili stranici artikla. Pri završetku odabira u "mini korpi" koja se nalazi pored glavnog menija možeš na brzinu pregledati svoj izbor odakle možeš i nastaviti dalje u Korpu ili dalje na Plaćanje. Korpu možeš da otvoriš i preko linka iz menija u vrhu stranice klikom na link "Korpa".

Na stranici "Plaćanje" prati korake, upiši sve potrebne podatke za plaćanje i dostavu, kao i odabir načina plaćanja, upis koda kupona (ukoliko poseduješ jedan), informiši se o našoj politici privatnosti, potvrdi da se slažeš sa Uslovima korišćenja veb sajta i završi narudžbinu klikom na dugme "Naruči" u poslednjem koraku plaćanja. Time je proces narudžbine završen i možeš čekati odgovore sa naše strane o statusu narudžbine koje ćeš primati na svoju Email adresu.

Paketi se šalju preko kurirskih službi iz Republike Srbije a cene dostava zavise od aktivnog cenovnika kurirskih službi.

Ovde se vremenom smatra za koliko dana će paket stići od nas do Vas nakon predaje paketa kurirskoj službi šta zavisi od trenutno izabrane kurirske službe šta je uvek nekoliko dana, recimo 1-3 radnih dana. Ovom vremenu treba dodati i vreme od slanja Vaše narudžbine do trenutka slanja paketa koje može zavisiti i od načina plaćanja koje ste izabrali. Ukoliko ste izabrali plaćanje opštom uplatnicom, paket nećemo moći da pošaljemo dok novac ne bude uplaćen i prebačen na naš tekući račun.

Da. Artikal možeš uvek vratiti a za više informacija o svemu pročitaj Reklamacije i Uslove korišćenja.

Da. Ukoliko je paket već poslat onda moraš reklamirati narudžbinu. Za više informacija o svemu pročitaj Reklamacije i Uslove korišćenja.

Ali ako paket još uvek nije poslat onda nakon tvog poslatog email-a na ili na telefon iz Kontakt stranice možeš objasniti svoj razlog promene.

Više informacija možeš dobiti ako pročitaš objašnjenja na stranici Reklamacije.

Sve narudžbine se mogu platiti gotovinom pouzećem, uplatnicom na naš tekući račun i platnom karticom kada je to omogućeno.

Možeš platiti karticom kada je to omogućeno na veb sajtu a sličice platnih kartica i logo banke kod koje imamo internet račun budu prikazani na stranicama veb sajta.

Podaci sa platne kartice od tvog računara do veb sajta banke prenose se u zaštićenoj formi, upotrebom SSL protokola, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom plaćanja garantuje naša posrednička banka i podaci o tvojoj platnoj kartici nisu nam ni u jednom trenutku dostupni. Ceo sistem je organizovan u cilju maksimalne zaštite tvojih poverljivih podataka i predstavlja standard za plaćanje preko interneta širom sveta.

Na internet prodavnici možeš naručivati preko celog dana, 24 časa preko cele nedelje, gde god se nalazio/la s tim što treba da znaš da trenutno isporučujemo samo na teritoriji Republike Srbije.